Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Està acusada de quedar-se amb prop de 1.000 euros de la propietària del club El Globo Rojo
La Fiscalia demana dos anys de presó per a la testimoni protegida 31 del Cas Cursach. La propietària del Club El Globo Rojo l’acusa per denúncia falsa i apropiació indeguda. Assegura que la coneguda com a “madame” es va quedar amb prop de 1.000 euros que li va donar per contractar una assegurança.
L’acusada ho nega. Diu que la denunciant només li va ingressar 400 euros al banc i que eren a compte d’un préstec de 4.500 euros que ella li havia fet.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Hi ha hagut una brega entre dos homes i un d'ells ha disparat un tir a l'aire