El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Està acusada de quedar-se amb prop de 1.000 euros de la propietària del club El Globo Rojo
La Fiscalia demana dos anys de presó per a la testimoni protegida 31 del Cas Cursach. La propietària del Club El Globo Rojo l’acusa per denúncia falsa i apropiació indeguda. Assegura que la coneguda com a “madame” es va quedar amb prop de 1.000 euros que li va donar per contractar una assegurança.
L’acusada ho nega. Diu que la denunciant només li va ingressar 400 euros al banc i que eren a compte d’un préstec de 4.500 euros que ella li havia fet.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle