L'empresari nega haver estafat el client i diu que li va demanar millores que encarien el pressupost pactat
Un constructor acusat d’estafar prop de 25.000 euros al propietari d’un habitatge a Palma nega haver enganyat el client. El fiscal l’acusa de quedar-se amb aquests doblers i deixar sense acabar la reforma d’un pis a la carretera d’Esporles que li havien encarregat al 2016 i que estava pressupostada en 33.000 euros. L’empresari ha dit aquest dilluns, durant el judici, que el propietari i la decoradora varen demanar sobre la marxa millores en la qualitat dels materials que varen encarir el pressupost pactat. Assegura que les feines fetes costaven els doblers que va rebre i que hi ha quantitats que no va cobrar. També ha explicat que la constructora va entrar en concurs de creditors a finals de 2018. El fiscal li demana 3 anys i mig de presó.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa