CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
El cos de l'empresari mai no s'ha localitzat
L’Audiència Nacional jutja des d’aquest dilluns dos membres del GRAPO presumptament implicats en el segrest de l’empresari Publio Cordón.
La Fiscalia els acusa dels delictes de detetenció il·legal, homicidi i estafa agreujada, i demana per a cadascun d’ells 37 anys i 10 mesos de presó. El Ministeri públic considera que els dos processats llogaren l’habitatge de Lió on tengueren amagat Cordón.
El judici tancarà el cas, tot i que el cos de l’empresari no ha estat localitzat.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició