El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La fiscal també reclama que l'acusat indemnitzi la víctima amb 15.000 euros
L’acusat per apunyalar un jove durant una brega per una plaça d’aparcament serà jutjat d’aquí a un mes.
Aquest divendres, durant una vista prèvia, l’acusat ha rebutjat un acord amb la víctima. El seu advocat considera que se li ha d’imputar un delicte de lesions greus. Però la Fiscalia i l’advocat de la víctima l’acusen d’intent d’homicidi.
Els fets varen ocórrer el passat 8 de juny, al polígon de Llevant de Palma. Segons la víctima, estava a punt d’aparcar quan l’acusat va arribar en direcció contrària i li va llevar el lloc. Varen discutir i l’acusat va apunyalar el jove a l’abdomen amb una navalla. L’home, d’origen argentí, ja tenia antecedents penals i va ser detingut el mateix dia dels fets. Està a presó des de llavors. La fiscal demana per a ell 7 anys de presó i que indemnitzi la víctima amb 15.000 euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits