Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Està acusat de robatori amb força, agressió sexual i assassinat amb grau de temptativa entre d'altres delictes
La Fiscalia acusa l’home d’entrar a un habitatge del carrer capità Vila de Palma, l’octubre de 2017, armat amb un ganivet. Allà, hauria agredit sexualment la dona que hi vivia. l’hauria fermada i obligada a prendre pastilles fins que ella va perdre el coneixement. Després hauria calat foc a tres punts distints de la casa, abans d’anar-se’n i d’endu-se’n la targeta de crèdit de la dona per treure doblers d’un caixer pròxim.
El jove s’havia fugat del centre d’internament de menors d’es Pinaret. La fiscal demana una indemnització per a la dona de 77.000€.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors