És la segona vegada que es donada per desapareguda però en aquesta ocasió es supera el temps de l'anterior. Fa 1,60 metres d'alçada, té els cabells llargs i castanys, com els ulls
Fotografia de la menor desapareguda amb la marca d'aigua de la sigla CNDES del Centre Nacional de Desapareguts del Ministeri de l'Interior
22La Policia Nacional sol·licita ajuda per trobar Elena Marise Rure de 15 anys, nascuda el 13 de novembre de 2007, que fa tres mesos que està desapareguda i va ser vista per última vegada a Establiments el 27 d’agost passat.
Fent-se ressò d’una publicació del Centre Nacional de Desapareguts del Ministeri de l’Interior, informa que fa 1,60 metres d’alçada, té els cabells llargs i castanys, com els ulls.
És la segona vegada que es donada per desapareguda però aquesta ocasió supera en temps a l’anterior.
La Policia ha activat un dispositiu de cerca a través de les Unitats d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) i de Seguretat Ciutadana.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres