L'accident es va produir el passat 27 de gener a la carretera MA-15, en sentit cap a Manacor
Imatge d'arxiu.
115La Guàrdia Civil cerca els testimonis de l’accident de trànsit mortal del passat 27 de gener a la carretera MA-15, en sentit cap a Manacor. Quan faltaven 20 minuts per a les 9 del vespre dos vehicles, un de color vermell i l’altre gris, van xocar. El conductor del vehicle gris va abaixar del cotxe i va ser atropellat mortalment per un tercer vehicle.
La benemèrita demana col·laboració ciutadana per localitzar una parella jove que conduïa un cotxe tipus SUV i d’un home que menava una furgoneta o tot terreny i que es van aturar a la vorera de la carretera minuts després de l’accident.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions