La plataforma Menorca sense fòssils farà una marxa dissabte dia 13, des del Parc Rubió fins a la central d’Endesa al port de Maó, per tal de demanar a la companyia elèctrica que deixi d’emprar energies fòssils, com fueloil o gasoil, i funcioni amb el gas natural que ha d’arribar a Menorca en vaixell. Calcula la plataforma que així es reduirien en un 22 per cent les emissions contaminants a l’illa.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.