Enguany no hi haurà festes, però l'ajuntament tem que hi hagi reunions de joves
Continua la campanya d’inspeccions per evitar situacions de risc, com festes o aglomeracions. L’Ajuntament de ses Salines ha demanat a la delegació del Govern central reforços policials per evitar concentracions de joves els vespres a la Colònia de Sant Jordi. L’Ajuntament ja ha anunciat que enguany no hi haurà festes en aquest nucli de vorera de mar.
Demanen més presència policial tot i que no hi haurà festes perquè, segons el batle de Ses Salines, Joan Rodríguez, ja hi ha una concentració molt alta de persones a la Colònia de Sant Jordi. Sobretot, molts joves i adolescents que al vespre fan grupets pel carrer.
Rodríguez assegura que ja hi ha hagut un increment de presència policial, però que serà necessari augmentar-la. Tot, pel temor que hi hagi més trobades de joves durant les dates en què habitualment se celebrarien les festes.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici