Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

Després de més de tres mesos de retards, Cort desallotjarà entre 3 i cinc famílies per setmana
Ja hi ha data. La primera fase dels desallotjaments i demolicions a Son Banya començaran la setmana que ve. Després de més de tres mesos de retards, Cort desallotjarà entre 3 i cinc famílies per setmana i s’aniran esbucant les barraques de manera esglaonada.
Les ordres judicials dels afectats del desallotjament obligaran a un total de 45 famílies, en total, a abandonar el poblat. Només 16, però, s’han acollit voluntàriament al pla de reallotjament de l’Ajuntament de Palma, que contempla ajudes de fins a 1000 euros al mes.
Aquesta primera fase durarà només dos dies, però la policia ja advertí dels problemes de seguretat. A més, el poblat és ple d’uralita i retirar l’amiant és complicat.
Des dels anys 90 l’Ajuntament ha fet diferents passes per desmantellar el poblat, però aquesta vegada, sembla més a prop que mai.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari
Ja són 33 les edicions del concurs gastronòmic del Casino 17 de Gener