Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La Junta de Tractament de Can Brians 2 ha decidit no modificar el règim penitenciari de Torres, condemnat a 5 anys de presó pel Caso Nóos
146
Diego Torres, exsoci d’Iñaki Urdangarín, haurà de romandre a la presó de Can Brians 2. La Generalitat li ha denegat la petició de poder sortir cada dia per treballar o fer de voluntari. La Junta de Tractament ha decidit no modificar el règim penitenciari de Torres, condemnat a 5 anyos de presó pel Cas Nóos, dels quals ja n’ha complert poc més d’un.
L’advocat del menorquí argumentava que el seu client tenia el mateix tracte que l’exdirigent de Convergència Democràtica de Catalunya, Oriol Pujol, al qual la Generalitat va atorgar el règim obert per poder sortir cada dia del centre penitenciari.
Torres pot recórrer ara davant el jutjat de vigilància penitenciària. El seu exsoci i cunyat del rei, Iñaki Urdangarín gaudeix des del mes passat d’un permís que li permet sortir dos cop per setmana 8 hores al dia per fer de voluntari en una ONG.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles