Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Altres jugadors varen gravar i difondre imatges del menor fent les seves necessitats amb el consentiment de l'entrenador
Un pare denuncia davant la Guàrdia Civil una agressió contra la intimitat i escarni públic al seu fill, de 15 anys. El menor va ser gravat per un altre jugador, major d’edat, i del seu equip, el Juvenil de la SD Formentera, mentre feia les seves necessitats al bany. Després les imatges es varen difondre.
El club ha condemnat els fets, ha mostrat el seu suport a la víctima i ha expulsat l’entrenador. Els dos jugadors implicats en la gravació i difusió de les imatges, tots dos de 18 anys, estan apartats temporalment en espera que es resolgui el cas.
Els fets varen succeir en un partit a Menorca el passat 4 de maig, entre l’equip Juvenil de la SD Formentera i l’Alaior. El pare va demanar que es retirés el vídeo. El dia 6 de maig, en veure que cap responsable del club es va interessar per la víctima ni es va disculpar, el pare del menor va denunciar els fets davant la Guàrdia Civil. El que vol és que un cas com el que ha patit el seu fill no es torni a repetir.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui