Mor un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu

Les infraccions més observades van ser principalment de caràcter documental, així com, el pilotatge de motos aquàtiques per menors d'edat
La Guàrdia Civil ha denunciat 32 embarcacions xàrters i privades i tres persones relacionades amb activitats subaquàtiques, en el marc de les inspeccions que es duen a terme a l’interior de la badia per a la protecció i el control d’embarcacions.
Durant diversos dies d’aquest mes d’agost, i a causa de la gran afluència de vaixells que naveguen per la badia, la Guàrdia Civil va establir un operatiu en el qual els agents van inspeccionar sis centres de busseig i 52 embarcacions xàrters i privades, de les quals 32 van ser denunciades. Els guàrdies civils també van denunciar tres persones relacionades amb activitats subaquàtiques. Les infraccions més observades pels guàrdies civils van ser principalment de caràcter documental, així com el pilotatge de motos aquàtiques per menors d’edat.
En l’operatiu, han participat guàrdies civils del Servei Marítim, GEAS, port de Palma i patrulles de Fiscal i Fronteres. Les inspeccions es van realitzar fonamentalment a Magaluf, Palmanova, Illetes, Portals, Bendinat, Cala Vinyes, i Cala Falcó.
La Guàrdia Civil continuarà fent aquest tipus d’operatius fins a la finalització de la temporada estival.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears