X

Denunciaran els recàrrecs que apliquen els punts no autoritzats per vendre loteria

Es calcula que hi ha cent milions d'euros de dècims que es venen de manera il·lícita

24/10/2025

Denunciaran els recàrrecs que apliquen els punts no autoritzats per vendre loteria

35

Queden manco de dos mesos per al sorteig de Nadal i la Federació Nacional de Punts de Venda mixtos de loteries denunciarà a Hisenda els recàrrecs que cobren altres punts no autoritzats per vendre dècims, de Nadal i de Reis. Estimen que més de cent milions de dècims es comercialitzen de manera il·lícita i que això perjudica les seves vendes.

Comprar un dècim de loteria pot resultar fins a un 25% més car depenent d’on el comprem. La Federació considera il·legal la venda de dècims que fan les associacions, la venda ambulant i els establiments que no estan autoritzats. Però els casos en què fer-ho és legal, diu la Federació, són comptats.

A més, parlen de la falta de seguretat amb la qual es gestionen uns ingressos que, asseguren, queden fora de control. La xifra pot arribar a sumar 300 milions d’euros.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT