Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
També van intervenir quatre celebracions més que no respectaven les restriccions i mesrues
Un total de 140 persones han estat denunciades per celebrar una festa il·legal al Teatre Grec de Barcelona, a la muntanya de Montjuïc. Damunt l’escenari hi havia músics que tocaven amb instruments de corda i, gràcies als amplificadors, les cançons es podien escoltar des de lluny. Encara que la festa era a l’aire lliure, els assistents no respectaven les mesures de seguretat i consumien alcohol quan la Guàrdia Urbana els va desallotjar ahir al capvespre devers les 19’00 h.
Aquesta, però, no va ser l’única festa il·legal que es va intervenir arreu de Catalunya. També es van denunciar a 72 persones d’unes altres quatres celebracions il·legals.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres