Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'Ajuntament ha obert un expedient sancionador a les tres empreses que porten la concessió
Problemes amb els camions d’escombraries a Eivissa. Comissions Obreres denuncia el mal estat dels vehicles de neteja del municipi de Sant Antoni.
Asseguren que els camions tenen els frens gastats i altres amollen liquid dels fems durant tot el trajecte perquè el compartiment estanc està trencat. També denuncien la perillositat de conduir sense els frens en bones condicions.
A més hi ha sis vehicles sense aire condicionat entre altres problemes. Han denunciat la situació a Inspecció de Treball i també a l’Ajuntament de Sant Antoni que els ha obert un expedient sancionador.
El Consistori ja va fer una auditoria i l’any que ve en farà una altra, però de moment es planteja rescindir el contracte.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992