Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
L'Ajuntament ha obert un expedient sancionador a les tres empreses que porten la concessió
Problemes amb els camions d’escombraries a Eivissa. Comissions Obreres denuncia el mal estat dels vehicles de neteja del municipi de Sant Antoni.
Asseguren que els camions tenen els frens gastats i altres amollen liquid dels fems durant tot el trajecte perquè el compartiment estanc està trencat. També denuncien la perillositat de conduir sense els frens en bones condicions.
A més hi ha sis vehicles sense aire condicionat entre altres problemes. Han denunciat la situació a Inspecció de Treball i també a l’Ajuntament de Sant Antoni que els ha obert un expedient sancionador.
El Consistori ja va fer una auditoria i l’any que ve en farà una altra, però de moment es planteja rescindir el contracte.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre