L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'Ajuntament ha obert un expedient sancionador a les tres empreses que porten la concessió
Problemes amb els camions d’escombraries a Eivissa. Comissions Obreres denuncia el mal estat dels vehicles de neteja del municipi de Sant Antoni.
Asseguren que els camions tenen els frens gastats i altres amollen liquid dels fems durant tot el trajecte perquè el compartiment estanc està trencat. També denuncien la perillositat de conduir sense els frens en bones condicions.
A més hi ha sis vehicles sense aire condicionat entre altres problemes. Han denunciat la situació a Inspecció de Treball i també a l’Ajuntament de Sant Antoni que els ha obert un expedient sancionador.
El Consistori ja va fer una auditoria i l’any que ve en farà una altra, però de moment es planteja rescindir el contracte.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues