Logo IB3N
X

Denuncien la incorporació de quatre anestesiòlegs sense l’especialitat homologada

La Conselleria de Salut defensa que s'ha passat de 13 a 17 places en un context de manca de professionals i de les llistes d'espera més altes de la Comunitat

16/05/2024

Denuncien la incorporació de quatre anestesiòlegs sense l’especialitat homologada

225

L’Associació Balear d’Anestesiologia, Reanimació i Terapèutica del Dolor ha denunciat la incorporació de quatre metges a l’Hospital Can Misses sense aquesta especialitat homologada.

Fonts de la Conselleria de Salut remarquen que fa un any només s’havien cobert 13 de les 23 places d’anestesiòlegs previstes a Can Misses. Destaquen que ara són 17 en un context de manca de personal, dificultats en les contractacions i amb les llistes d’espera més altes de la Comunitat.

L’homologació d’una especialització depèn del Ministeri de Sanitat i pot tardar 4 anys. Els sindicats mèdics assenyalen que, a Eivissa, situacions similars s’estan donant també en altres àrees, com ara urgències o atenció primària.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella