Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Les primeres cites per renovar el DNI a Mallorca no són fins a mitjan setembre. Maó i Eivissa tampoc no es lliuren de la saturació. Per aquest motiu, el defensor del poble ha fet una recomanació a la Direcció General de Policia, perquè es reforcin les oficines d’expedició del DNI i passaport a tot Espanya, i evitar així les cues i la pernoctació a les portes de les oficines per adquirir alguns dels torns que s’ofereixen sense cita prèvia.
El sindicat Unió Federal de Policia assegura que la falta de personal a les oficines de renovació del DNI és una problemàtica que ve d’enrere. Denuncien que el 50 per cent del personal que fa les renovacions són policies, quan haurien de ser tots funcionaris civils. També insisteixen que a l’aeroport de Palma hi segueix havent un problema de seguretat als controls de passaports, per manca d’agents.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys