Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
El 9 de maig la Direcció Insular de Carreteres va donar quinze dies per asfaltar el carrer Solleric i no s'ha afectuat
La plataforma veïnal Son Mas Solleric ha interposat un contenciós administratiu contra l’Ajuntament per la col·locació dels nous embornals en la via interurbana que condueix a Orient. Fa 9 mesos que les obres de dotació de serveis de la nova urbanització estan paralitzades i tant oposició com veïnats es queixen de l’opacitat del consistori.
Asseguren que la promotora ocupa la via pública sense que constin en l’expedient municipal del projecte cap petició per tancar el carrer, prohibir-hi estacionar o per envair la via pública amb tanques metàl·liques i materials d’obra.
A més, no s’ha incoat cap expedient sancionador a la constructora per un informe que elaborà la Policia Local en el qual es comunica de la realització de feines sense autorització ni avís previ.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació