Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
L'associació Mallorca Blue acusa Autoritat Portuària, que nega els fets
Mallorca Blue ha denunciat que el material que s’empra en l’ampliació del Port de Palma està contaminant la Badia.
Són escòries procedents de la incineració de Son Reus. L’associació diu que és tòxic i té plàstic mal cremat i s’ha escampat al litoral. Els ecologistes han investigat arran de la denúncia d’un bussejador expert, David Wildmind que va iniciar una campanya a les xarxes socials.
Des de Tirme reconeixen que han servit l’escòria procedent d’incineració per al Port com a alternativa a la grava tradicional i diuen que d’aquestes 150 tones, només n’hi ha devers 3 que són plàstics que no s’han incinerat del tot.
Autoritat Portuària, que és qui té les competències al Port, assegura que s’han pres mesures de contenció perquè el material no s’escampi. Neguen de manera rotunda que les restes aparegudes al litoral de la Badia vinguin de la zona d’obra, com asseguren els ecologistes.
A les Illes, no hi ha normativa autonòmica específica sobre l’ús d’aquestes escòries.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles