Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pintades, plaques il·legals clavades a roques i fites enormes són alguns dels comportaments incívics
Els agents de Medi Ambient del Govern denuncien que l’increment de senderistes a la serra de Tramuntana ha fet augmentar greument les alteracions del paisatge. Pintades, plaques il·legals clavades a roques i fites enormes són alguns dels comportaments incívics que, tal com alerten, suposen noves agressions ambientals.
Les restriccions per mor de la pandèmia, i fenomens meteorològics com la neu, han provocat durant les darreres setmanes un notable increment d’excursionistes i senderistes per la serra de Tramuntana. Un fet que, segons els agents mediambientals del Govern i la Conselleria de Medi Ambient, ocasiona greus alteracions a conseqüència de conductes considerades incíviques.
Aquesta setmana, els mateixos agents de Medi Ambient denunciaven a través de les xarxes socials algunes d’aquestes conductes com pintades, plaques il·legals clavades a roques i fites de pedres enormes. Des de la Conselleria de Medi Ambient fan una crida a la població per evitar aquesta classe de comportaments.
I és que visitar la serra de Tramuntana s’ha convertit en una de les activitats preferides per a molts. Un exemple el trobam en el fet que més de 17.000 persones ja s’han descarregat l’aplicació mòbil Senderisme a Mallorca del Departament de Sostenibilitat i Medi Ambient.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat