Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'ASEF assegura haver reforçat la seguretat del recinte amb més vigilància mentre s'investiga el cas
L’Hospital Can Misses ha denunciat a la policia una sèrie de furts que han patit diversos pacients. Darrerament, alguns malalts de l’hospital eivissenc han trobat a faltar alguns objectes personals de valor, com ara carteres i telèfons mòbils.
D’una banda, l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera (ASEF) ha reforçat fa uns dies la seguretat dins el centre sanitari, i ha ampliat les rondes del personal de vigilància. De l’altra, les autoritats estan revisant les imatges de les càmeres instal·lades a l’hospital per mirar de descobrir l’autor o autors d’aquests furts.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu