Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La Plataforma Salvem el Moll afirma que s'amuntega ferralla fora de l'espai autoritzat, al costat de l'escullera i a escassos metres de la mar
115
La Plataforma Salvem el Moll ha denunciat novament l’activitat de càrrega, descàrrega i emmagatzematge de ferralla en el Port d’Alcúdia. Afirma que s’amuntega ferralla fora de l’espai autoritzat, al costat de l’escullera i a escassos metres de la mar.
A més, diuen, l’activitat es realitza sense cap mesura protectora, en un dia en què el vent portava una velocitat d’entre 90 i 100km./H, amb abocament de material plàstic fins a la mar.
Salvem el moll presentarà un escrit de queixa davant l’Autoritat Portuària de Baleares perquè s’efectuï la corresponent inspecció, s’incoi l’expedient i se sancioni l’activitat, exigint les responsabilitats que pertoquin per possibles danys mediambientals.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte