La Policia de Ciutadella atribueix a una “imprudència” l’accident greu als jocs des Pla
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat

Segons la Policia, a l'establiment s'hi congregaren dimecres unes 300 persones des de les 8.00 hores fins ben entrada l'horabaixa
La Policia Local d’Algaida ha denunciat els propietaris d’un restaurant per celebrar-hi una festa il·legal que va començar diemcres 6 desembre. Segons la Policia, a l’establiment s’hi congregaren unes 300 persones des de les 8.00 hores fins ben entrada l’horabaixa.
El restaurant sancionat està ubicat al vial de servei de l’autovia que va de Manacor a Palma, a l’altura de la urbanització Son Gual.
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat