Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Els de Xavi Sastre varen caure per 90 a 97. Rafa Huertas i Carles Bivià foren els màxims anotadors del seu equip
Son Moix es preparava per celebrar la tercera victòria consecutiva a casa i apropar-se al playoff. L’inici de partit va donar pistes sobre què es veuria durant els 40 minuts. Punts i més punts. L’Iberostar Palma va començar amb 4 triples consecutius, 3 d’ells d’un gran Rafa Huertas, màxim anotador del partit amb 21 punts juntament amb Carles Bivià.
Tot i així, els de Xavi Sastre varen anar per darrere al marcador durant pràcticament tot el partit. El primer quart va finalitzar amb un 22 a 29. I abans del descans, el Leyma Corunya va ampliar la distància fins als 10 punts. 48 a 58.
Els palmesans varen viure el seu millor moment al tercer quart. Després d’un desavantatge màxim de 14 punts, varen aconseguir empatar a 68 amb un nou triple de Huertas. Però la reacció dels gallecs va ser immediata i amb un encert contra el qual poc es podia fer.
Ara toca aixecar-se i preparar el partit de divendres. El Palma visitarà la pista de l’Oviedo.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic