CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els de Félix Alonso varen tornar a pagar un mal final de partit i continuen a la zona baixa de la classificació
La història es torna a repetir davant el Lleida. Bon inici de l’Iberostar Palma, que va fer gaudir el públic de Son Moix amb bones jugades i un primer quart que va acabar amb un avantatge 23-16. Al segon quart van afluixar un poc, però se’n van anar al descans per davant el marcador gràcies a dos triples de Rafa Huertas. Menció especial per a Roger Fornas. Va ser el màxim anotador de l’equip: 20 punts. I va transformar 4 dels sis triples que va llançar.
Faltava un minut per al final del partit i empataven a 71. Però llavors, com tantes vegades, van perdre el control del partit.
El nou fitxatge, Key Jawara, va fer 9 punts en el seu debut. Un debut que li deixa un gust agredolç.
Uns errors que els van dur a la 13a derrota de la temporada. Amb Félix Alonso a la banqueta han perdut tres partits de quatre.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició