Un atropellament mortal pel Polígon de Marratxí obliga a aturar el tren
Durant unes dues hores, les línies ferroviàries han estat inoperatives i centenars d'usuaris afectats

Un Mallorca inofensiu no pot remuntar el gol en contra de Diego López
El Mallorca no pot amb el factor Mestalla. El València ha anat per la victòria des del primer moment. Al minut 22, arriba el primer avís. Xut de Javi Guerra, que desvía Raíllo, i només la fusta pot evitar el gol. Un minut més tard és Greif qui evita la diana local. Rematada de Sadiq, i aturada del porter eslovac sobre la mateixa línia.
Al segon temps, el conjunt de Jagoba Arrasate dona mostres de vida. Darder està a punt de fer un golàs, però Mamardashvili firma una gran intervenció. Al 50, gerra d’aigua freda. Diego López fa l’únic gol del partit amb un xut ajustat al pal. Un quart d’hora després, el Mallorca té una oportunitat claríssima. Bona centrada de Maffeo, i Asano, tot sol, envia la pilota fora de manera inexplicable. Així, l’equip d’Arrasate acumula cinc sortides sense guanyar, i Europa es veu una mica més enfora.
Durant unes dues hores, les línies ferroviàries han estat inoperatives i centenars d'usuaris afectats
'Mallorca Confidencial', que compta amb la participació d'IB3, s'està rodant a diverses localitzacions de Mallorca i Barcelona
Segons afirma, l'administració pública aturarà de rebre sol·licituds perquè a partir del primer d'abril estarà obligada a contractar de manera fixa i indefinida el personal substitut