Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Només les Balears, Madrid i part de Canàries aixequen el tancament perimetral amb la resta del país
Dilluns finalitza el tancament perimetral de les Balears amb la resta d’Espanya. Però, en àmbit pràctic, es podrà viatjar a només dos territoris. El Consell Interterritorial de Salut va acordar el tancament de les comunitats no insulars durant la Setmana Santa. Tanmateix, gairebé totes han optat per la prudència i en mantenen la restricció.
Només obre Madrid, des d’avui. I algunes illes de l’arxipèlag canari, que com les Balears, també n’havia prohibit l’entrada, tot i no estar-ne obligat. Extremadura va dir que eliminaria el tancament perimetral, però s’ha fet enrere.
Es podrà viatjar des de Balears cap a Madrid i les Canàries i viceversa, però es manté l’obligació de presentar un test negatiu per entrar a la nostra comunitat. Un requisit que han deixat de demanar les Canàries per arribar al seu territori.
Aquí, els trajectes entre illes continuen permesos, i no és necessari fer-se cap prova. Per a les arribades des de l’estranger, sí que s’ha de fer un test. La realització de viatges internacionals, però, és més complexa que el turisme nacional, perquè depèn de les restriccions que imposa cada país, com tancaments o quarantenes.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren