Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Juny, amb set víctimes mortals, és el mes amb major sinistralitat
El passat juny va ser el mes amb més mortalitat a les vies de les Illes dels darrers dos anys. Hi van morir set persones per accident de trànsit, quasi el doble que el mes de juny del 2017, quan quatre persones hi van perdre la vida.
Tot i aquesta punta registrada al juny, les xifres globals posen de manifest una evolució a la baixa de la sinistralitat el 2018. Des que va començar l’any, s’han comptabilitzat 27 morts, 20 en carretera i set en zones urbanes. És una xifra inferior a la registrada entre gener i agost del 2017, un període en el qual varen morir 34 persones.
L’illa amb més sinistralitat és Mallorca on enguany, entre gener i agost, s’han comptabilitzat 17 víctimes mortals. Li segueix Eivissa, amb set, Formentera amb dos i Menorca amb una víctima.
Destaca que la majoria de les víctimes registrades a les illes, 16 persones, eren els conductors del vehicle sinistrat. Només un dels morts circulava com a passatger dins del cotxe. La resta eren vianants i ciclistes.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora