110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
La platja de Palma va tenir una ocupació el juliol del 65% i per les previsions per ara són del 55%
Dues persones caminen per la platja de Palma. /EFE-Atienza
164Canvi de tendència a l’equador de la temporada.”Des que Alemanya inclou Balears a la zona de risc, s’han alentit les reserves”, assegura a IB3 Notícies Isabel Vidal, presidenta de l’Associació Hotelera de la Platja de Palma. “També hem vist, però, que hi ha hagut moltes reserves de darrer minut. Decisions de què feim aquest cap de setmana. I així és com es mourem aquesta temporada que esperem que s’allargui un parell de mesos més”.
“La incertesa marca la temporada ara que estam a l’equador. Pràcticament tots els establiments associaciats estan oberts ara mateix. A juliol vàrem tenir una ocupació del 65% i per les previsions per ara són del 55%”, assegura, tot i que “les previsions no les hem pogudes fer per la situació canviant. Anam revisant cada 15 dies els números”.
Sobre les botellades de la platja de Palma, Vidal assegura que “per suposat no és una bona imatge. No és la imatge de la Platja de Palma que ens representa. No és el que volem i lluitam per a què no es faci i estam amb els veïnats”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores