Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els comerciants neguen una escassetat general, però sí que reconeixien que alguns regals no arribaran per Reis
El sector comercial de les Balears, tant el petit comerç com les grans superfícies, afirmen que no hi haurà desabastiment per la campanya de Nadal, però adverteixen que puntualment sí que podrien faltar productes de tecnologia, informàtica i juguetes, alguns dels quals no arribarien a temps pels Reis. La dependència de la Xina pel que fa a la fabricació d’aquests regals, el col·lapse en el transport marítim internacional i la vaga de transportistes per carretera anunciada a les portes de les festes afectaran l’arribada de certs productes, com són telèfons mòbils, aparells electrònics, d’informàtica i juguetes.
“Aquests productes tardaran més enllà del previst”, ha assegurat a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio el president de la Patronal del petit i mitjà comerç, PIMECO, Toni Fuster, fent referència al mercat de fora. Perquè, de moment, els productes nacionals no pateixen grans problemes, en part perquè els ciutadans més previsors han avançat les compres. “Entre els bons de l’Ajuntament de Palma i el Black Friday, la gent ha començat a comprar fa mesos. Aquest esponjament farà que ara les compres no es facin de cop. Serà fantàstic per evitar problemes generals de desabastiment”, ha explicat el president de la Patronal AFEDECO, Toni Gayà.
A banda dels retards puntuals en l’arribada de certs productes, el que preocupa els petits i grans comerciants és la vaga de transport per carretera anunciada a Espanya per als dies 20, 21 i 22 de desembre, just abans de festes. Aquesta setmana, el Govern de l‘Estat i les empreses es tornaran a reunir per intentar arribar a un acord i desconvocar la protesta. Una aturada que els transportistes de les Balears ja han anunciat que secundaran en cas de fer-se. La Patronal del transport reclama mecanismes que permetin reduir el temps d’espera dels conductors, l’aplicació obligatòria de la clàusula de revisió del preu del gasoil i la devolució dels pagaments del cèntim sanitari.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia