Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
La via que dóna accés al far ha estat tallada durant cinc hores
A la una i mitja del capvespre d’aquest dimarts s’ha reobert al trànsit la carretera de Favàritx, que ha estat tancada tot el matí, durant cinc hores, per facilitar la detonació dels dos artefactes explosius que s’hi havien localitzat. Els dos obusos serien de la Guerra Civil, tot i que no es descarta que fossin restes de pràctiques militars de tir de fa uns anys.
Les bombes les va localitzar dins la mar un submarinista entre el far de Favàritx i Cala Tortuga, tot i que més a prop del far. A l’operatiu hi han participat bussejadors de l’Armada; en concret membres de la Unitat de Bussejadors Contramines de Cartagena i la Unitat de Bussejadors de Cadis.
Aquests experts van arribar dilluns a Menorca, però no han pogut actuar fins aquest dimarts per les males condicions de la mar.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació