En concret, es tracta de Ramón Hortas Jiménez, desaparegut el 13 de juliol a la capital de Llevant
124
L’associació SOS Desapareguts ha desactivat l’alerta per la desaparició d’un home, Ramon Hortas Jiménez, el parador del qual es desconeixia des del 13 de juliol passat fins a aquest dilluns, després de localitzar-se el seu cos sense vida a Manacor. Tenia 34 anys, feia 1,75 metres d’alt i era de complexió normal.
Cal recordar que aquest dilluns, la Policia Nacional va obrir una investigació després de la troballa de dos cossos en un descampat a Manacor, un dels quals, segons van confirmar fonts pròximes als fets, es corresponia, segons sembla, amb la descripció de Ramon Hortas. Encara que no es descarta cap hipòtesi, la principal teoria amb la qual treballen els experts és que la mort de totes dues persones podria ser per una sobredosi. De moment, s’està en espera que se’ls practiqui l’autòpsia.
https://twitter.com/sosdesaparecido/status/1683530970148814855?s=20
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya