En concret, es tracta de Ramón Hortas Jiménez, desaparegut el 13 de juliol a la capital de Llevant
101
L’associació SOS Desapareguts ha desactivat l’alerta per la desaparició d’un home, Ramon Hortas Jiménez, el parador del qual es desconeixia des del 13 de juliol passat fins a aquest dilluns, després de localitzar-se el seu cos sense vida a Manacor. Tenia 34 anys, feia 1,75 metres d’alt i era de complexió normal.
Cal recordar que aquest dilluns, la Policia Nacional va obrir una investigació després de la troballa de dos cossos en un descampat a Manacor, un dels quals, segons van confirmar fonts pròximes als fets, es corresponia, segons sembla, amb la descripció de Ramon Hortas. Encara que no es descarta cap hipòtesi, la principal teoria amb la qual treballen els experts és que la mort de totes dues persones podria ser per una sobredosi. De moment, s’està en espera que se’ls practiqui l’autòpsia.
https://twitter.com/sosdesaparecido/status/1683530970148814855?s=20
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals