El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'immoble està ubicat al carrer Marqués de la Fontsanta
116
Els bombers de Palma han desallotjat un edifici de sis plantes a Palma a causa d’un incendi. El foc ha començat de matinada a la planta baixa, a l’antiga seu d’una entitat bancària, ubicada al carrer Marqués de la Fontsanta, que ha estat ocupada en diversos ocasions per membres del col·lectiu okupa.
Les flames s’han declarat passades les dues de la matinada i el foc tenia diversos focus. Per precaució s’han hagut de desallotjar el veïns que vivien a la part superior del local on han començat les flames. No hi ha hagut danys personals.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran