L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

El local, propietat de Sa Nostra, estava ocupat fa sis mesos. Aquest és el segon desallotjament que pateix el centre social
Moment en què es canviava el pany de la porta.
104Aquest dimecres al matí, devers les 9.15 hores, l’antic banc de Sa Nostra al carrer de Marqués de Fontsanta, a Palma, prop del parc de les Estacions, que estava ocupat com a centre social autogestionat sota el nom de Ca ses Mopis, ha estat desallotjat.
Després de rebre l’ordre de desallotjament, els agents de la Policia Local han procedit a dur-lo a terme sense cap tipus d’incidència. A primera hora del matí, s’ha canviat el pany per evitar que els membres del centre social hi tornin a entrar. A més, hi haurà un vigilant de seguretat les 24 hores del dia.
Cal recordar que aquest és el segon desallotjament que pateix el col·lectiu Ca ses Mopis a Palma, ja que, l’antiga seu, a la plaça Fleming, també va ser desallotjada l’11 d’octubre de 2016.
El banc tenia un comprador interessat en el local, però no havia pogut tancar l’operació per la presència del col·lectiu. Segons l’Ajuntament de Palma, els veïnats no s’havien queixat de la tasca que feia el col·lectiu.
Ca ses Mopis és un “un lloc obert des d’on construir alternatives al model de ciutat consumista i deshumanitzadora, però també per lluitar col·lectivament per solucionar els problemes socials i territorials que ens travessen”, segons apunta el centre social al seu blog.
L’informatiu migdia d’IB3 Ràdio connecta amb el programa ‘Al dia’ per informar del desallotjament
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve