Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Bussos del Servei Marítim de la Guàrdia Civil se submergeixen a la zona per confirmar o descartar la seva perillositat
La presència d’un presumpte artefacte explosiu ha obligat a desallotjar aquest divendres les platges d’Algaiarens, a la costa nord de Ciutadella. L’artefacte va ser localitzat dijous per un submarinista que practicava submarinisme a uns 100 metres de la costa, al fons de la mar.
La Policia Nacional i els socorristes de Marsave han fet sortir els banyistes i els vaixells fondejats a la zona. Devers les sis i mitja del capvespre, han fet acte de presència a les platges de la Vall els bussos del Servei Marítim de la Guàrdia Civil, que s’han submergit en la mar per confirmar la perillositat o no de l’artefacte.
Ha estat molt a prop de les roques, on ha aparegut l’objecte. La zona s’ha senyalitzat i s’ha tancat l’accés a la segona platja d’Ets Tancats i a es Bot. Si es confirma que l’artefacte és perillós, hauran d’actuar els especialistes en explosius del TEDAX de la Guàrdia Civil o bé l’Armada espanyola.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Hi ha hagut una brega entre dos homes i un d'ells ha disparat un tir a l'aire