Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El Pla General considera l'espai com a zona verda
150
Desallotgen un dels immobles ocupats a la plaça Europa, a tocar de la platja gran de Ciutadella. L’ajuntament ha fet efectiva l’ordre judicial per treure els okupes, que des de fa temps vivien en aquesta casa en perill d’esfondrament.
Agents de la policial s’han personat a l’habitatge i han obligat a les persones que hi viuen a abandonar-lo. Avui capvespre es farà una actuació d’urgència per evitar que es tornin a ocupar. Amb aquest desallotjament només queda ocupat un dels 3 immobles, el nombre 5, que es troba en procés judicial.
Segons el Pla General vigent i també el nou que s’està tramitant, la parcel.la és considerada zona verda, per la qual cosa cal esbucar els tres immobles. L’Ajuntament ultima els projectes de demolició, per la qual cosa ja té pressupostats 35.000 euros.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat