Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El foc no ha estat afortunadament molt gros i ha pogut ser extingit amb un extintor
87
Bombers de Palma, junt amb agents de la Policia Nacional i de la Policia Local, han desallotjat aquest dimarts horabaixa un petit hotel de Palma, per un foc que s’ha originat a la terrassa d’una de les habitacions.
Segons ha informat Bombers de Palma, el succés ha ocorregut devers les 16.55 hores a la terrassa d’una de les habitacions de l’hotel situat al carrer Blanquerna de la ciutat. Pel que sembla, el foc s’ha originat per unes espelmes enceses en el que serien els preparatius d’una celebració, atès que també s’han trobat globus.
El foc, que ha pogut ser controlat amb un extintor, gràcies a l’actuació de la Policia Local, ha obligat al desallotjament de 19 de les habitacions del complex hoteler.
Per sort, no hi ha hagut que lamentar danys personals. Si bé, ha requerit Bombers de Palma, les flames han afectat alguns objectes materials, com una cortina, la part plàstica i de fusta d’un jacuzzi, una hamaca i una cadira.
En el desallotjament han intervingut efectius de Bombers de Palma del parc de la Teulera, així com agents de la Policia Nacional i de la Policia Local.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare