Se li ha obert un expedient sancionador per acampada il·legal i s'ha compromès a retirar-neels residus acumulats
362
La policia local de Sant Antoni de Portmany ha intervingut la zona de Punta Galera per desallotjar una cova on, presumptament, residia una persona. L’actuació es va iniciar arran d’un avís ciutadà que alertava d’una possible ocupació en aquest entorn natural protegit.
En una primera inspecció, els agents no van localitzar ningú, però sí que trobaren indicis clars de pernoctació. Després de diversos intents de localització, la persona es va presentar finalment a dependències policials i va ser identificada. S’ha obert un expedient sancionador per acampada il·legal i s’ha compromès a retirar els residus acumulats. La policia recorda que ja ha actuat altres vegades en aquest espai per preservar-ne la conservació i ha obligat el desallotjament i la retirada de residus acumulats de la cova.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda