Logo IB3N
X

Desallotjades sis persones en esfondrar-se la terrassa d’un edifici en obres a Palma

No hi ha ferits, però algunes famílies del carrer contigu hauran de passar la nit fora

26/05/2026

Desallotjades sis persones en esfondrar-se la terrassa d’un edifici en obres a Palma

78

Sis persones han hagut de desallotjar un edifici aquest dimarts horabaixa per l’esfondarment de la terrassa de l’immoble, que està en obres, situat al número 10 del carrer de Can Campaner, al centre de Palma. Quatre persones eren en aquest edifici i dues més a un immoble situat al carrer de Can Pueyo.

Els operaris feien feina en el sostre de pladur de l’habitatge superior, que ha passat per ull. No hi hagut ferits i fins al lloc s’hi han desplaçat diversos efectius dels Bombers de Palma, així com agents de la policia local, per atendre la urgència, acordonar la zona i avaluar la situació de l’immoble afectat.

Els equips d’emergències han decidit fer sortir els residents de l’edifici confrontant, al carrer de Can Pueyo, per precaució. Estan a l’aguait que els tècnics municipals d’urbanisme analitzin l’estat de l’immoble afectat, però algunes famílies del carrer de Can Pueyo hauran de passar la nit fora. També hi intervenen tècnics de l’àrea de Serveis Socials de Cort per assistir les persones expulsades.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT