Una forta olor a gas ha fet que avui dijous dematí s’hagués de desallotjar tot el col·legi Santísima Trinidad de Sant Antoni de Portmany. Els 310 alumnes i els 35 treballadors han estat traslladats, primer a la plaça d’Espanya i després a les instal·lacions esportives del centre, situades a uns metres dels col·legi. Finalment, tot ha quedat en un ensurt. Els bombers i els tècnics del gas han inspeccionat l’edifici i han comprovat que tot està bé. Una hora i mitja després els alumnes han pogut tornar a classe.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa