L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Tècnics de l'Ajuntament de Palma s'han fet càrrec de la revisió dels possibles danys estructurals
Un edifici de cinc plantes situat a la carretera Militar de Platja de Palma ha estat desallotjat avui dematí a causa de l’ensorrament parcial del sostre de la planta baixa, on se situa una tintoreria la propietària de la qual ha resultat ferida lleu per l’impacte d’enderrocs.
Segons ha informat la Policia Nacional, els Bombers de Palma i el 061, l’ensorrament s’ha produït devers les 09.45 hores i la dona ferida, de 44 anys, ha estat traslladada amb un traumatisme lleu a l’Hospital de Son Llàtzer.
S’investiga si la caiguda del sostre està relacionada amb unes obres d’adequació de l’establiment que ocupa la planta baixa de l’immoble, situat en el número 230 de la carretera Militar.
Tècnics de Protecció Urbanística de l’Ajuntament de Palma s’han fet càrrec de la revisió dels possibles danys estructurals de l’edifici i determinaran si els residents poden tornar als seus habitatges.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues