Una dona ha resultat afectada per intoxicació de fum i es troba a Son Espases
Imatge de l'incendi aquest matí.
46Els efectius dels Bombers de Palma han aconseguit controlar un incendi que s’ha declarat en un habitatge de sa Vileta, en el qual una dona ha resultat intoxicada. L’avís de l’incident s’ha rebut al voltant de les 9.30 hores d’aquest dijous en un immoble situat en la plaça de Tarent. Fins al lloc s’han desplaçat efectius dels Bombers de Palma i de la Policia Local, segons han informat l’Ajuntament de Palma i el Servei d’Emergències 112.
En concret, el foc s’ha originat en un habitatge d’un edifici. Una dona ha estat evacuada i atesa pels serveis d’emergència per intoxicació per fum, i després ha estat traslladada a l’Hospital Universitari Son Espases. Els Bombers han assenyalat que no ha estat necessari fer més evacuacions, ja que la resta de residents havien abandonat l’immoble abans de la seva arribada.
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura