La Policia Nacional ha desallotjat avui un pis al carrer Manacor de Palma ocupat per una família des de fa quatre dies. Són un matrimoni major i el seu fill, sord mud. Neguen haver ocupat el pis, ja que van entrar pagant 1.200 € a un home, qui els assegurà que es tractava d’un habitatge propietat d’una entitat financera.
La Plataforma Stop Desnonaments s’ha personat a l’immoble, asseguren que la Policia Nacional no duia cap ordre judicial per fer fora la família. Per això ho han denunciat al Jutjat de Guàrdia.
Segons membres de la Plataforma i alguns veïnats de l’immoble, quan la Policia Nacional ha desallotjat el pis, el propietari ha entrat a casa seva amb un ganivet perquè ningú més tornés a ocupar-la.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos