L’edifici, situat al carrer de Bellavista, està a segona línia de mar. Els habitatges es van quedar a mig construir. Durant mesos la propietat havia demanat als okupes que abandonassin l’immoble.
Finalment, aquest dilluns, diverses patrulles de la Guàrdia Civil, amb una ordre judicial, han duit a terme el desallotjament. Els okupes han abandonat l’edifici amb les seves pertinences i sense oposar resistència. Ara no saben què faran.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa