Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Si teniu alguna informació sobre el seu parador, podeu cridar a l'112 o als telèfons mòbils 649 952 957 / 644 712 806
L’associació SOS Desapareguts ha difós una nova alerta per desaparició: es tracta d’una dona de 68 anys.
Va desaparèixer a Felanitx diumenge 7 de juliol. El seu nom és Antònia Estelrich Massanet. És de complexió física normal, té els cabells rossos i arrissats i els ulls verds.
En el moment de la seva desaparició, vestia una camiseta de color blau marí, texans blaus i sabates d’espart. Si teniu alguna informació sobre el seu parador, podeu cridar a l’112 o als telèfons mòbils que surten al cartell.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes