Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
L'estació de control de qualitat de l'aire evidencia que només s'han superat els 120 micrograms per metre cúbic dos dies aquest semestre
Maó ha recuperat els “valors normals” d’ozó en l’aire després d’haver patit, l’any passat, un augment contaminant. En gran part, aquest gas es produeix per la “combustió d’hidrocarburs” a la central tèrmica de Maó. El Govern vol que, en un futur, aquesta instal·lació es converteixi a “gas natural” i només funcioni en casos d’emergència.
A Menorca, el 56% de la contaminació prové d’aquesta instal·lació, la central tèrmica de Maó, que el Govern espera convertir en una central de reserva i de gas natural en un futur.
Mentrestant, ja sigui cremant fuel oil o gas, s’han de reduir les emissions contaminants, cosa que es farà implementant un sistema de refrigeració en el procés de combustió. Una inversió estatal de 15 milions d’euros ho farà possible.
Aquesta obra haurà d’estar acabada en un any i quatre mesos, és a dir: abans que entri en vigor la limitació europea d’emissió de gasos contaminants.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper