Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
En el marc de l'Operació 'Prunus' la Guàrdia Civil ha detingut 5 homes i ha intervingut una pistola simulada
Desarticulada a Eivissa una perillosa banda de lladres d’habitatges. En el marc de l’Operació ‘Prunus’ la Guàrdia Civil ha detingut 5 homes i ha intervingut una pistola simulada.
Fins a 15 robatoris amb violència en habitatges i un botí de més de 150 mil euros en efectiu, considera, la Guàrdia Civil, que haurien portat a terme els presumptes autors.
Assalts que s’iniciaren, segons la investigació, el desembre de l’any passat a Sant Josep de sa Talaia, quan els lladres agrediren un home i una dona majors dins ca seva i els robaren 400 euros. Fets que es repetiren el gener, a Sant Antoni de Portmany, en aquest cas amenaçant els residents amb una arma i amb un botí de 60 mil euros.
La banda repetí en modus operandi fins al juny, quan en un control de la campanya estival de la Guàrdia Civil s’intervingué l’arma simulada i començà l’operació que permetria la localització i identificació dels membres de la banda.
El jutge de guàrdia ha ordenat presó per a 3 dels 5 detinguts. La investigació, però, continua oberta i no es descarten noves detencions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat