Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Als cinc detinguts se'ls imputen, almanco, quatre robatoris de rellotges valorats entre els 11.000 i 100.000 euros a turistes
La Policia Nacional ha desarticulat aquest dimarts una banda criminal dedicada a robar amb violència rellotges d’alta gamma a Palma. Els cinc detinguts, una dona i quatre homes amb edats compreses entre els 19 i els 34 anys, ja són a la presó.
Segons fonts de la investigació, els arrestats formaven part d’una organització itinerant instal·lada a Catalunya amb cobertura a Mallorca. La seva manera d’actuar consistia a abordar les víctimes i, de manera molt violenta, els arrabassava del canell el rellotge que duien posat.
Els imputen, almanco, quatre robatoris de rellotges valorats entre els 11.000 euros i els 100.000 euros a turistes que passejaven pel nucli antic de Ciutat. A hores d’ara, els agents han recuperat quatre rellotges d’aquest tipus.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat