Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
També estan acusat d'estafar organismes públics de comunitats autònomes i ajuntaments mitjançant atacs informàtics i tot tipus de fraus
La Policia Nacional ha detingut a deu persones a Toledo, Castelló i Manacor per estafar 25 milions d’euros a més de 100 empreses espanyoles i internacionals, a més d’organismes públics de comunitats autònomes i ajuntaments mitjançant atacs informàtics i tot tipus de fraus. Segons la investigació, Manacor era la seu d’aquesta organització.
Els acusen de perpetrar atacs informàtics a empreses i administracions i derivar pagaments a comptes de l’organització. La Policia Nacional ha detingut 10 persones, 8 d’aquestes a la capital de Llevant.
Fosca negra i sota la pluja. Així varen sorprendre els agents els presumptes membres de l’organització liderada des de Manacor on es varen produir 8 de les 10 detencions.
Els acusen de formar part d’un grup criminal altament especialitzat en delictes informàtics que hauria estafat 25 milions d’euros a més de 100 empreses i administracions públiques de tot el món.
I ho haurien fet de dues maneres: amb atacs telemàtics per interceptar pagaments, fer-se passar per clients o entitats bancàries i desviar després els doblers a comptes propis.
També es varen posar en contacte amb un empleat amb accés als comptes de l’empresa, sol·licitaren una operació financera urgent i es feren passar pel cap de l’empresa. A més dels 10 detinguts hi ha 16 comptes bancaris bloquejats.
El grup acumulava contactes de 500.000 empreses espanyoles i 1.000 claus d’accés a correus electrònics.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €